Pojkar/Flickor 2016

Nu är vi igång!
2022-05-12 22:00

Glada nyheter!

Laget har fått in sina första ordinarie ledare och vi har nu kommit fram till att köra vidare på söndagar men på en ny tid. Hädanefter kommer vi köra på söndagar klockan 9.30-10.30. Se alla aktiviteter i vår kalender.

Vi vill passa på att påminna om att registrera era barn. Detta gör ni genom att trycka på ``bli medlem´´ på första sidan på hemsidan. Det är på detta sättet som ni dels blir medlemmar och dels blir registrerade så ni får all information från oss.

Kom gärna med ert barn på träningarna så blir det lättare att hålla en dialog men framförallt kan ni hjälpa era barn om någonting händer.

Välkomna till Tanums IF

Ledarteamet