En aktiv del av samhället

Roligt att vara här

Hej på er alla ledare, medlemmar och andra intresserade.

Jag heter Erik Sörvik och jobbar med Föreningsutveckling inom Tanums IF.
Lite kort om mig:
Jag är född 1985 och kommer från Strömstad. Familj som innefattar en fru, två barn och två hundar. Jag brinner för föreningsliv och de senaste åren var jag framförallt aktiv i IFK Strömstad som spelare, ledare och styrelse.
Fotbollen är den sport jag varit mest aktiv i under min uppväxt och i vuxen ålder. Andra idrotter jag har bedrivit är handboll, friidrott, voltige, tennis, kampsport och segling för att nämna några.

Mina arbetsuppgifter kommer bestå av att bistå styrelsen i daglig drift av föreningen, föreslå och implementera projekt för att utveckla föreningen samt assistera och hjälpa alla ledare i föreningen för att nämna några saker. Har ni en fråga, synpunkt, önskemål eller dylikt så ta gärna kontakt.

Mina arbetsdagar på Sparvallen varierar beroende på livspusslet hemmavid och ni hittar de här, http://www2.sportadmin.se/hemsida/sida/?ID=404425 samt hur ni kan kontakta mig ifall jag inte är på plats.

Dessutom kommer ni troligen se mig av och till som målvakt för Tanums IF Herrar

/Erik Sörvik, Föreningsutveckling Tanums IF