Beställ din bingolott här!
Tanums Idrottsförening
Bingo

Säljarinfo

Som medlem i Tanums IF förväntas du, förutom att betala medlemsavgift, att hjälpa till med ideellt arbete några gånger per år.

Ett exempel på det är att vara med på Bingon och hjälpa till med att sälja brickor, stå i kiosken eller att vara "Motropare".

Det här behöver du veta:

Brickförsäljare:
Tid: 14.15-16.00.

Kiosken:
Tid: 15.00 - 18.00.
Förberedning och försäljning av kokkorv, toast, kaffe och övrigt som vår kiosk har att erbjuda.
Det mesta av försäljningen sker före bingon och vid pausen, runt 17-tiden.
Mer utförlig infolapp finns på plats.

Motropare:
Tid: 15.45- ca19.00
När någon eller flera fått "BINGO" ska raden rättas.
Därför har man en motropare som kollar brickan och ropar upp vilka nummer som står på raden för kontroll.
Om det är rätt nummer delar man ut pengar till den eller de som fått bingo och spelet fortsätter.